niedziela, 16 marca 2014

H&M - kolekcja sportowa i nie tylko, czyli jak dobrze wyglądać na siłowni.

Większość z nas dba o swoje sylwetki na fitnessie. Już nie od dziś strój na fitness dobieramy z podobną precyzją, jak ten w którym wychodzimy na kawiarni.
Oprócz sklepów typowo sportowych, również popularne sieciówki z casual clothes, coraz częściej proponują nam swoją sportową kolekcje.

Moje cztery typy, po które najchętniej pobiegłabym już teraz z kolekcji sportowej:

1. W tej bluzie z kapturem zakochałam się od pierwszego spojrzenia. I jestem pewna, że jak tylko będę miała wystarczającą ilość pieniedzy to popędze po nią w podskokach. Urzeka mnie jej kolor ( będzie pasował do butów na siłownie) i w dodatku będzie bardzo dobra do biegania wieczorami.

2. Sportowy top. Mam jeden z HM i spisuje się doskonale. Dla dziewczyn których piersi nie potrzebują profesjonalnego "utrzymywania" będą w sam raz. Jeśli jednak posiada się dość duży biust lepiej wybrać się do sportowego sklepu, gdzie na pewno znajdzie się coś dla siebie.

3. Takie długie spodnie idealnie spiszą się na pilates, albo jogę. Są luźne wygodne i bardzo lubię ten materiał. Ponad to tuż obok obcisłych czarnych, długich legginsów są jak dla mnie totalnym fitnessowym MUST HAVE.

4. I na koniec kolejny top, tym razem czarny, na cieńszych ramiączkach, idealny pod topy, chociaż miałabym obawy co do "podtrzymywania". Numer 2 jakoś bardziej przypadł mi do gustu, chociaż te krzyżowane ramiączka są dość ciekawą alternatywą

Oprócz kolekcji sportowej, musiałam oczywiście znaleźć kilka wiosennych MUST HAVE z H&M.


1. Uwielbiam bluzki które udają gorsety. Już wiem, że pod moją ramoneską ta bluzka stworzy dziewczęcy, rockowy styl.
2. Pionowe paski są alternatywą dla tych którzy uparcie uważają, że poziome ich pogrubiają. Zwiewna, dziewczęca idealna aby w upały zachować elegancki styl.
3. Kurtka w której się zakochałam, jednak nigdy nie wydam na nią tyle pieniędzy ile kosztuje. Proponuję znaleźć w innym miejscu jakiś tańszy zamiennik.
4. Lekki sweterek w sam raz na zaczynającą się powoli wiosnę.

Jutro z samego rana będę testowała nową fryzurę na fitnessie, a mianowicie warkocza holenderskiego. Jeśli ktoś jest ciekawy jak to wygląda zapraszam na ten tutorial:


4 komentarze :

  1. Kocham bluzki o gorsetowym kroju i zwykłe gorsety. Ta jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Topy z h&m są świetne. Ja teraz poluję na krótkie spodenki z nowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

About Me

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka