sobota, 26 kwietnia 2014

Przeglad nowosci w sieciowkach. Wiosna 2014.

Robi się coraz cieplej i wielu z nas coraz częściej przymierza się do tego, aby zmienić swoją garderobę. Sieciówki kuszą nowymi kolekcjami, a my jak zwykle wpadamy w szał zakupów.

Kuszą nas obszerne promocje w Rossmannie ( o tym co zakupiłam podczas 3 tygodniowej promocji będzie później, ale staram się kupować to co jest mi potrzebne i czego brakuje w mojej kosmetyczce) jak i nowości na rynku.

Poniżej przedstawiam kilka propozycji na tegoroczną wiosnę, czyli to co wpadło mi ostatnio w oko:




Czarna koszula pochodzi z kolekcji Mango tak samo jak okulary. Reszta pochodzi z kolekcji wiosennej H&M.

Jest mało rzeczy na punkcie których mam absolutnego świra. I dlatego w następnym poście zajmiemy się torebkami. I tym jakie fasony będą teraz modne.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

About Me

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka