czwartek, 4 września 2014

Haul wakacyjny.

Moje wakacje już dobiegły końca, teraz jeszcze pare egzaminów na uczelni i w sumie rozpocznę je na nowo. Macie mocno trzymać kciuki, bo na pewno się przyda :)

Z wakacji przyjechałam, cóż, chyba powinnam powiedzieć, że osobna, dodatkowa torba na kosmetyki to nie byłoby złe rozwiązanie na drogę powrotną. Wróciłam więc z wieloma nowościami. Część z nich już jest moimi ulubieńcami, a cześć nieprzypadła mi jednak do gustu.

Na pierwszy rzut kolorówka, której jest dość mało:





1. Korektor Mac Prolongwear w kolorze NC20. Odkąd go kupiłam to nie wyobrażam sobie używać czegoś innego. Jedynie pod oczy nakładam wiernie mój ulubiony korektor z Rimmel.

2. Estee Lauder Pure Color Cheek Rush w kolorze Fresh Sheer. Kolejny tint do policzków w cudownym kolorze, jeszcze tylko muszę nauczyć się z nim współpracować.

3. Givenchy Croisiere Ombre w kolorze Corail Tentation. Moje ulubione cienie w kremie, które zupełnie inaczej wyglądają na powiece. Są delikatne i świetnie się blendują.





4. Kiehl's Blue Herbal Cleanser czyli żel do mycia twarzy, bardzo mentolowy, daje duże uczucie świeżości.

5. Visibly clear 2-in-1 czyli hit youtuberek za granicą.

6. I hit blogowy - płyn micelarny z Garniera, z którym niestety się nie polubiliśmy. Podrażnia moje uczy i zupełnie nie radzi sobie z maskarą. Pora wrócić do ulubieńca z vichy.

7. Balea - Reinigungs Oel - Fluid - bardzo delikatny czyścik, bez żadnych granulek, z olejami, służy mi do zmywania makijażu.

8. Balea Frisch in den Tag Fluid to żelowe serum nawilżające z witaminami o zapachu malinowym. Zapach przecudny mam jednak wrażenie, że nie wpływa zbyt dobrze na moją cerę. Narazie odstawiłam.

 9. Szampon Balea Glossy Blond Shampoo trafi do mojej blond przyjaciółki, poczas gdy ja pozostanę przy:

10. Szampon Beautiful Long Shampoo przeznaczonego do włosów długich.

11. Odżywka Oil Repair jest jedyną w swoim rodzaju, kocham ją i mam jej duży zapas.

12. Mleczko nawilżające do włosów cudownie pachnie mango i pomaga rozczesywać moje wysuszone końcówki.

I na koniec sławne żele pod prysznic. Mango Mambo i Cocos&Nektarine. I chociaż jestem ogromną fanką kokosowych kosmetyków to jednak Mango Mambo skradło moje serce!

Uf, dobrneliśmy do końca, trochę tego się uzbierało. Mieliście już okazje czegoś używać? A może jest coś co bardzo chcielibyście użyć :)?

15 komentarzy :

  1. balrdzo fajne kosmetyki,a żele z Balei uwielbiam.Mają też dobre szampony-szczególnie kokosowy przypadł mi do gustu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo nowości :) Bardzo lubię MACowy korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupy:) dobrze, że mówisz, że Garnier się nie sprawdza, bo miałam zamiar go jutro kupić

    OdpowiedzUsuń
  4. czaje się na kosmetyki balnea :)

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super produkty, a szczególnie kolorówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne łupy z wakacji przywiozłaś! Bardzo lubię korektor ProLongwear! A mam chotę na cień Givenchy, bo nic jeszcze od nich nie mam i troszkę wstyd ;) Kocham cienie w kremie Chanel i MAC. Może i z Givenchy bym się polubiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne. Super kremowe, świetnie się blendują :) Ja niestety jeszcze z tymi z Chanel nie miałam styczności, ale już dawno się szykuję na ich zakup :)

      Usuń
    2. No to pewnie się skuszę przy najbliższej okazji :) Chanelki są boskie! Mam póki co sztuk chyba 6 (albo 7), ale ciągle ochotę na więcej :)

      Usuń
  7. Powodzenia:)) ja czaję się na podkład z serii prolongwear:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam, że ten podkład bardzo wysusza i ściąga i trochę się go boję :(

      Usuń
  8. Czy ten korektor MAC dobrze kryje wypryski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo dobry do wyprysków i przebarwień :) Wkrótce będę go porównywała z innymi :)

      Usuń
  9. Bardzo zaciekawił mnie żel do mycia twarzy Kiehl's - firmy nie znam za dobrze, ale w ostatnich dniach głośno o niej na blogach :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super. Mentolowy, odświeżający, a przy tym bardzo delikatny :) Toner z tej firmy lubię tak samo bardzo i chyba skuszę się na krem nawilżający :)

      Usuń
  10. Kusi mnie ten korektor z Mac :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

About Me

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka