sobota, 27 września 2014

Serialove czyli sześć pomysłów na miły wieczór. [1]

Kiedy zakładałam bloga to byłam pewna, że oprócz kosmetyków będę chciała też wtrącić trochę lifestylu, będę robić to subtelnie i powoli, na pewno nie zawalę Was od razu całą masą informacji o sobie.
Jesień jest tego typu porą roku, że wieczory przychodzą już zdecydowanie szybciej, są zimnejsze lub deszczowe, dlatego częściej spędzamy je w domu. Otulamy się kocem w fotelu. Siedzimy tak z ciepłym kakao lub herbatą i często z laptopem na kolanach.
Ja osobiście jestem straszną serialomaniaczką. I dlatego jesienne wieczory jak nie w książkach to spędzam właśnie nadrabiając swoje serialowe zaległości. Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami moją Top6 jeśli chodzi o seriale.


1. Grey's Anatomy


Musiałabym być bardzo nieczuła na męskie wdzięki, jeśli nie powiedziałabym, że główną zaletą tego serialu jest jego główny bohater. Takie przynajmniej miałam odczucia po obejrzeniu pierwszych kilku odcinków. Potem z każdym kolejnym zyskiwałam sympatię do kolejnej postaci, aż w końcu pokochałam ich wszystkich co do jednego. Płakałam, gdy odchodzi, śmiałam gdy oni się śmiali. Znalazłam się w punkcie kiedy nie wyobrażałam sobie wieczoru bez tego serialu, a muszę powiedzieć, że miałam duże wyzwania, bo dziewięć sezonów udało mi się obejrzeć przez całą przerwę semestralną, czyli tydzień z kawałkiem. Nie wiem jak to zrobiłam. Po prostu nie miałam życia przez ten tydzień. Jeśli raz zaczniecie to utoniecie tak jak i ja. Wątek medyczny, choć też dla mnie ciekawy, innym na pewno zrekompensują zawiłe relacje, romanse i związki między bohaterami.

2. Suits


Serial, który odkryłam stosunkowo niedawno, ale ponieważ uwielbiam facetów w idealnie skrojonych garniturach (choć takich w nieidealnych też nie brakuje) to nie mogłam nie obejrzeć tego serialu. Wkrótce fabuła zupełnie mnie wciągnęła, a prawniczy wątek został przedstawiony w trochę inny sposób, niż zazwyczaj. Nie chce zdradzać szczegółów. Jeśli kiedyś zdecydujecie się obejrzeć, to mam nadzieję, że pokochacie Donne tak bardzo jak ja.

3. Reign.


Trochę z innej "beczki", ponieważ jest to serial oparty na historii królowej Szkocji - Marii Stuart. Opowiada o spisku, "zakazanej" miłości, przeznaczeniu. Osobiście bardzo lubię Francję i Anglię z tamtych czasów dlatego chętnie przenoszę się w tamte czasy.

4.The O.C

Serial do którego bardzo często wracam i chociaż nie kończy się tak jakbym chciała to i tak mam swoje ulubione odcinki i sezony, które mogę oglądać w nieskończoność. Adam Brody jest zdecydowanie moim faworytem tej serii. Nie pamiętam ile razy oglądałam całą serię, ale na pewno dużo :)

5. Scandal

Kolejny serial twórczyni Grey's Anatomy i tak samo dobry. Olivia Pope jest jedyna w swoim rodzaju. Uwielbiam jak bierze sprawy w swoje ręce, tuszując wszystkie brudne sprawy w jakie wmieszał się Biały Dom. Przyjemnie patrzeć też na jej stylizacje. Właśnie rozpoczął się kolejny sezon, na który niecierpliwie czekałam.

6. The Blacklist

 Opowiada o agentce , która we współpracy z chronionym przez oddział przestępcą, łapie innych groźnych przestępców, których nazwiska znajdują się na liście. Okazuje się, że jej całe dotychczasowe życie było kłamstwem. Wszystko się miesza, niewiadomo co jest prawdą, a co nie.


Ciężko było mi wybrać sześć. Nie chciałam zbytnio zdradzać wam fabuły, jedynie trochę przytoczyć. Polskie seriale też oglądam, ale w tym poście postanowiłam ich nie mieszać. Znacie? Lubicie? Oglądacie? A może macie jakieś swoje inne ulubione seriale :)

26 komentarzy :

  1. Reign muszę obejrzeć :) Również bardzo lubię Francję z tamtych czasów, ten klimat :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Francję i Anglię. Tudorów też oglądałam z zapartym tchem :)

      Usuń
  2. Blacklist może obejrzę, gdyż lubię seriale kryminalne. Moje ulubione to Zabójcze umysły, CSI NY, CSI Miami, Kości, Dowody Zbrodni, Mentalista ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz takie "kryminalne" to bardzo polecam Blacklist. Z tego typu lubię też Rizzoli&Isles.

      Usuń
  3. Z seriali wymienionych przez Ciebie oglądam tylko Suits. I tak, kocham Donnę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie Reign. Czy ten serial ma dużo intryg? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dośc sporo. Możnaby powiedzieć, że każdy chce aby było jak najlepiej, trochę otruć, morderstw, tajemnic, starych i nowych romansów, no... tak jak to było w tamtych czasach :)

      Usuń
  5. Już od jakigoś czasu mam zamiar zabrać się za oglądanie Suits ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, ja długo długo zwlekałam no i w końcu przepadłam! :)

      Usuń
  6. Oglądałam tylko Grey's Anatomy. Reszty nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. przyznam, że nic z tych propozycji nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grey's Anatomy & The O.C., uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ogromne zaległości serialowe, więc wpis przydatny dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej listy widziałam tylko 1 odcinek Suits. Jakoś mnie nie wciągnął. Ale zaintrygowałaś mnie Reign. Z chęcią sprawdzę. Oglądam (jak chyba każdy) Gra o tron. Do tego Homeland.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suits wciągnęło mnie dopiero po chyba trzecim odcinku, a na dobre po pierwszym sezonie :) Gry o tron oglądałam jedynie pierwszy sezon, później jakoś tak odkładała, aż w końcu nie wróciłam. Widać to nie była miłość :)

      Usuń
  11. Grey's Anatomy najlepszy !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka z nich znam i bardzo lubię, a teraz zabieram się za Suits. Jesienia uwielbiam poświęcać wieczory na oglądanie dobrego serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oglądałam większość z nich:) teraz nadrabiam pełną chatę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjaciele to moj setial nr 1! Potem Sex, Gotowe na eszystko i Kochane Klopoty:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! Zupełnie zapomniałam o kochanych kłopotach jak pisałam ten post! :(

      Usuń
  15. Ależ ja jestem nie dzisiejsza :P mnie zdecydowanie wieczór umilają Przyjaciółki, a ostatnimi czasy Rolnik szuka żony. Nic tak nie poprawia humoru :D

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham Greys anatomy, moje ulubionych seriali byłaby zdecydowanie za długa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też kocham seriale i mam o nich kilka postów na blogu :) Chirurgów KOCHAM nad życie ale obecny sezon trochę mnie drażni a ostatni odcinek był tragiczny... Muszę zacząć oglądać dwa co poleciłaś OC i Scandal :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Reign oraz Chirurdzy są moimi ulubieńcami ;) oglądam również The Originals i Pamiętniki wampirów, do tego herbata i udany jesienny wieczór z serialami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam "Suits" i "OC", oba bardzo fajne :)
    Teraz oglądam "Hawaii 5-0", żeby rozgrzać się widokami w te ponure zimowe dni :P Poza tym z takich nowszych seriali lubię też "Chicago Fire" i "Big Bang Theory" :)

    OdpowiedzUsuń

About Me

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka