niedziela, 5 października 2014

Mentolowy ulubieniec czyli Kiehl's Blue Herbal Gel Cleanser.

Produkt, który ostatnio całkowicie zrewolucjonował moje życie i tak jak wspominał w poście o uaktualnionej pielęgnacji twarzy (KLIK) bardzo chętnie wypróbowałabym go ze szczoteczką np. Clarsonic albo Soniclear. Ponieważ jednak jeszcze nie zdecydowałam się na zakup to radzę sobię jeszcze bez niej.



Kilka słów o żelu. Jest dość mocno mentolowy i na początku wydawało mi się, że zawiera alkohol, ale na szczęście to tylko mentol. Dzięki temu skóra po umyciu jest bardzo świeża, orzeźwiona i oczyszczona. Delikatnie się pieni.


Żel jest dość rzadki i wystarczy dosłownie kilka kropel aby umyć jeden raz buzię. Ja zwykle robię to dwa razy.  Albo używając dwa razy tego żelu lub raz tego, a raz Neutrogeny.
Po umyciu uzyskuje się efekt świeżości na dość długo. Można spłukać go na zmianę ciepłą i zimną wodą, jeśli chcemy "obudzić" skórę twarzy lub po prostu zetrzeć muślinową szmatką. Ja osobiście wybieram wersję pierwszą, a później dodatkowo przemywam twarz tonerem, aby upewnić się, że nie zostało na buzi żadnego podkładu, czy też żelu.

Cena jest dość wysoka. Zapłaciłam za niego 19 euro/250ml, czyli trochę ponad 80zł. Jeśli jednak mam ocenić czy był wart swojej ceny to na pewno powiedziałabym, że kupię go jeszcze raz jak tylko się skończy i, że kupię też toner z tej samej wersji.

Firma Kiehl's jest firmą z wyższej półki i zdecydowanie zna się na tym co robi, więc według mnie są to dobrze wydane pieniądze. Myślę, że taka butelka spokojnie może starczyć na trzy miesiące, może nawet cztery

Jak narazie jest to mój ulubiony produkt do twarzy i chyba już na stałe zagości w mojej łazience. Jestem również otwarta na spróbowania innych produktów tej firmy. Wiele dobrego słyszałam np. o kremie pod oczy z avocado.

Firma Kiehl's jest Wam znana? Lubicie? Co polecacie? Przeszkadza Wam mentol w kosmetykach czy może tak jak ja uwielbiacie to uczucie czystości?

29 komentarzy :

  1. Jeszcze o nim nie słyszałam. Marka jest mi niestety nieznana, ale chyba trzeba to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej firmy jeszcze nic nie miałam. Gdzie kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta firma od dawna mnie intryguje a w szczególności ich serum które mam zamiar w najbliższym czasie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od niedawna stosuję tonik oraz serum na noc tej firmy. Tonik nie zrobił na mnie szczególnego wrażenia, ale serum jest genialne. Bardzo lekkie, szybko się wchłania, świetnie nawilża i pięknie rozpromienia cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kiedyś wypróbować serum w takim razie :)

      Usuń
  5. Nie miałam okazji używać nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam go, ale cena nie zachęca do kupna. Chyba bym się nie zdecydowała :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena rzeczywiście to najgorszy minut :( ale jest wiele drogich kosmetyków, które nie różnią się wiele od tych drogeryjnych, ten na szczęście do takich nie należy.

      Usuń
  7. Z Kiehls kusiło mnie kiedyś serum. Koniec końców jednak nie kupiłam. Ostatnio jednak coraz głośniej o firmie w blogsferze i znów mam na coś ochotę :D Nie wiem jeszcze co, może ten żel, muszę rozejrzeć wśród asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie :) Serum podobno też jest świetne, poza tym słyszałam właśnie o kremie pod oczy, który tak jak pisałam bardzo mnie kusi :)

      Usuń
    2. Ooo krem pod oczy to jest myśl, bo mam obecnie tylko jeden w użytku i żadnego w zapasach :) Serów (?) mam kilka w kolejce ;)

      Usuń
  8. Chciałabym go wypróbować, ale ta cena mnie przerasta... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, pewnie wiele osób też, to chyba jedyny minus tego żelu :)

      Usuń
  9. Już wiem jaki będzie kolejny zakup :)


    Zapraszam wielki powrót ! nowy wygląd ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za mentolem w kosmetykach, ogólnie nie lubię wszelkich chłodzących mgiełek itp.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Witaj I'am Chris !! Z Francji
    Masz wspaniały blogu, który uważam za Zarejestrowanych In International Dictionary Blog. Czy reprezentować swój kraj
    Proszę odwiedzić poniższy link i jak Twoja Nazwa bloga
    Blog WWW
    Leasing operacyjny w Twoim kraju, w którym będzie jak Session Dodano In Your Country List
    Po prawej stronie, w "zielonej listy", znajdziesz wszystkie kraje i po kliknięciu 'em, znajdziesz nazwy blogów z tego kraju.
    http://world-katalog-sweetmelody.blogspot.com/
    szczęśliwy blogi
    ***************

    OdpowiedzUsuń
  12. Produktu jeszcze nie miałam,mentol w kosmetykach bardzo lubię latem może być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musi świetnie pobudzać rano do życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) A w połączeniu z kremem pod oczy z zimnym aplikatorem to już w ogóle najlepszy duet na świecie tworzy :)

      Usuń
  14. Nie miałam jeszcze nic z tej marki,ale ciekawi mnie ten produkt.Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. a nie drażni w oczy? Bo zawiera mentol jak wspomniałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie myję oczu żelem, bo wcześniej zmywam je micelem, czasami olejem kokosowym jeśli tak zaczynam demakijaż, ale ale! Specjalnie dla Ciebie dzisiaj spróbowałam, a że ze mnie ogromna ciapa, to oczywiście żel wpadł mi do oczu, efekt był dość śmieszny, bo przepukałam oczy wodą, ale uczucie 'świeżości' w moich oczach przez chwile ze mną zostało. Jest to więc raczej nie szczypanie, a odświeżanie :p Jak radzisz sobie z myciem oczu żelem, to na pewno nic nie będzie Cię szczypać, mnie ta czynność przerosła :)

      Usuń
  16. Bardzo ciekawy produkt :) Najważniejsze, że jest wart swojej ceny i , że chcesz do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo kuszą mnie kosmetyki tej marki i muszę w końcu coś nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Markę znam jedynie ze słyszenia, ale mam ochotę się z nią zapoznać. Muszę tylko zobaczyć co z asortymentu najbardziej mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam okazje byc juz w ich sklepie firmowym i testowalam miedzy innymi nocne serum. Chętnie zapoznam się też z tym żelem bo przy obecnych szaleństwach mojej cery byłby świetnym rozwiązaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę wypróbować coś z Kiehl's. Bardzo zachęcające opinie ma ta marka.

    OdpowiedzUsuń

About Me

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka