niedziela, 21 grudnia 2014

W zimie stawiamy na ... nawilżanie! czyli Vichy Aqualia Thermal Serum.

Mam problemy z cerą od... zawsze. Cera mieszana zimą jest szczególnie nieznośna (no dobra, latem też, wiosną i jesienią również :) ) dlatego, że policzki stają się u mnie suche jak wiór i sama nie wiem jak to możliwe, że na suchych policzkach tworzą się zaskórniki i inne niespodzianki, które zawsze wydawały się być domeną skóry tłustej i takiej nie powinno się nawilżać.
Jest to jednym słowem bzdura. Cera skłonna do niedoskonałości, tłusta czy mieszana a już na pewno sucha - wszystkie te cery powinny być regularnie nawilżane.

Wiadomo jednak, że każda z nich powinna być nawilżana inaczej. Na skórę mieszaną, czy tłustą, skłonną do niedoskonałości nie będziemy nakładać ciężkich kremów, które często działają zapychająco. Dzisiaj właśnie chciałabym opowiedzieć wam o moim ulubionym nawilżaczu.
Wpadłam na niego z polecenia jednej z zagranicznych youtuberek. I już chyba nigdy się z nim nie rozstanę. Przynajmniej narazie.




 Kilka słów od producenta:

Nawilżenie przez 48H.
Poprawa sprężystości.
Oznaki odwodnienia skóry zredukowane.
Skóra bardziej promienna.

Woda Termalna z Vichy w połączeniu z trzema energetyzującymi cukrami [KWAS HIALURONOWY + AQUABIORYL™ + λ-KARAGEN] aby przywrócić równomierne nawilżenie we wszystkich obszarach twarzy.


Nie wiem, czy nawilżenie utrzymuję się przez 48h, bo używam go rano i wieczorem. Wiem na pewno, ze stan mojej skóry bardzo się poprawił. Był okres, kiedy nawet nie zdawałam sobie sprawy, że moja skóra potrzebuje nawilżenia. Świeciła się tu i ówdzie więc stroniłam od kremów nawilżających i olejków, co oczywiście jest podstawowym błędem w pielęgnacji (brakiem mojej wiedzy, bo nikt nigdy mi nie powiedział jak powinnam dobrze dbać o buzię).
Rozwiązał raz na zawsze problem suchych skórek, bo idealnie nadaje się pod makijaż, od razu się wchłania, jest lekki i półpłynny, nie zostawia klejącej się warstwy, ani niczego innego, oprócz miękkiej i gładkiej skóry.
Producent zapewnia, że formuła jest hipoalergiczna, testowana na skórze wrażliwej.

Lubię jego zapach i elegancką buteleczkę. Udało mi się je kupić na promocji w aptece ziko, ale skuszę się nawet w regularnej cenie. Jedyna wada to dośc kiepska wydajność, chociaż mnie na każdy policzek wystarcza pół pompki. Myślę, że spokojnie starczy na miesiąc albo półtora.
Planuję również wypróbować krem Aqualia Thermal Spa na noc, ale jeszcze nie teraz.

Jakie jest wasze ulubione serum albo krem nawilżający?


41 komentarzy :

  1. Uwielbiam go! :) Całe lato go stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest najlepsze :) nie przepadam za kremami, bo czasami zostawiają tłusty filtr na twarzy, a to serum pozostawia ja taką gładką :) jest cudowne!

      Usuń
  2. Muszę koniecznie wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, zdecydowanie warte wypróbowania!

      Usuń
  3. Jakoś moja skóra nie lubi się z kosmetykami Vichy :) Jedynie moje rzęsy dobrze reagowały na ich serum/krem na rzęsy i pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie lubię się z ich kolorówką :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię to serum ! Kosmetyki Vichy świetnie się u mnie sprawdzają !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za kosmetykami tej marki, miałam kilka, ale nie skradły mojego serca. Obecnie testuję krem z Embryolisse i jestem z niego bardzo zadowolona, choć nie polecałabym go do cery tłustej i skłonnej do zaskórników z uwagi na obecność parafiny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic z Vichy. Najbardziej lubię chyba kremy z Ziaji, chociaż niektóre są za tłuste dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego lubię to serum, bo ono nie jest tłuste i idealnie się wchłania :)

      Usuń
  7. Właśnie mi przypomniałaś, że zalega mi jeszcze w szafce jakaś próbka serum z Vichy, ale że nie przepadam za tą firmą, to pewnie jeszcze trochę sobie poleży :P
    Co do kremu nawilżającego, to szukam ideału, a na razie zadowalam się Ziają 25+ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze go nie miałam;) z nawilzających lubiłam np dermedic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jeszcze nie miałam nic z dermedic :(

      Usuń
  9. Nigdy nie używałam ale chętnie wyprobuje :)
    co powiesz na wzajemna obserwacje ?

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, czemu ja to czytam dopiero dziś, kiedy w niedzielę potrzebowałam kupić jakies serum. Też mam suchą cerę i pewnie by mi przypasował...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie wypróbuj, jak Twój krem/serum się skończy! Naprawdę warto :)

      Usuń
  11. lubię kosmetyki tej firmy tego serum jednak nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezentuje się bardzo fajnie, zresztą lubię kosmetyki Vichy.
    W chwili obecnej mam spory zapas serum, ale będę mieć ten produkt na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za marką Vichy, bo wszystkie ich kosmetyki albo mnie uczulają albo zapychają :( Więc niestety się nie skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  14. mialam krem z tej serii ale byl sredni;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie opakowania w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie wygląda ta woda. Ja teraz używam kremu Avon, ale bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile kosztuje to cudo?
    Ja obecnie używam kremu Effaclar K, z którego jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię to serum! Świetnie się u mnie sprawdziło i na pewno jeszcze do niego wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do tej pory miałam okazję używać tylko dwa sera. Jedno z Biolique które przypadło mi bardzo do gustu i mogę z czystym sumieniem polecić a drugie to z Dermedic które właśnie używam i póki co sprawdza się całkiem fajnie. Te z Vichy już od dawna krąży po mojej głowie i w końcu będę musiała się na nie skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie w tym roku rządzi serum różane So'Bio. Ale też używam serum praktycznie o każdej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam i mało słyszałam, ale brzmi fajnie :) Szukam czegoś różanego do twarzy, więc może się skuszę jak to mi się skończy :)

      Usuń
  21. Bardzo sobie canię kosmetyki tej marki, ale powiem szczerze tego serum jeszcze nie testowałam na sobie

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze chciałam wypróbować to serum i muszę w końcu się na nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz rację, każdą cerę należy nawilżać, tylko w różny sposób:) Tego kosmetyku nie próbowałam, ale baardzo podoba mi się buteleczka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie próbowałam serum, utknęłam stosując olejki do twarzy. Ale to serum wydaje się być bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tej firmy miałam tylko krem z filtrem.

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie niestety produkty do twarzy z Vichy kompletnie się nie sprawdzają, więc i to serum najpewniej nie zdałoby egzaminu. Co do nawilżania ogółem, jak najbardziej się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię lekki krem na dzień z tej serii, serum jeszcze nigdy nie miałam. Stosujesz je samodzielnie, czy jako serum pod krem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobrze nawilżające więc stosuję zamiast kremu nawilżającego :)

      Usuń
  28. Z Vichy niestety miałam średnie doświadczenia, ale to serum wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jedną z kilku rzeczy za które naprawdę lubię vichy :)

      Usuń
  29. Ja mam bzika na punkcie nawilżania, więc chłonę wszelkie recenzje w tym temacie - z Vichy chętnie się zapoznam, ciekawa jestem tylko składu serum. U mnie obecnie świetnie sprawdza się krem nawilżający Premieres Vendanges z Caudalie, polecam :)

    OdpowiedzUsuń

About Me

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka