wtorek, 10 lutego 2015

Akcja zapuśćmy się na wiosnę!




Na pewno na blogu pojawi się kiedyś moja włosowa historia, jak tylko moje włosy kiedyś osiągną wymarzoną długość i kondycję.
Tymczasem aby to osiągnąć postanowiłam wziąć udział w akcji którą zorganizowała Ewa - "Zapuśćmy się na wiosnę". Jeśli chcecie przyglądnąć się akcji bliżej to zapraszam TUTAJ.

Tymczasem pora na zdjęcie moich włosów. Nie wiem jak robią to wszystkie włosomaniaczki, które co tydzień dodają zdjęcia swoich włosów w ramach akcji "Niedziela dla włosów", ale ja po prostu nie umiem zrobić sobie dobrego zdjęcia "do lustra" z moimi włosami, więc wstawiam takie niewiadomo co.


Może przekonam się też do akcji niedzieli do włosów i w końcu nauczę się robić ostre zdjęcia do lustra.

 A teraz lista rzeczy, których będę używać aby poprawić wzrost włosów:



Isana Professional Effective- Kur Oil Care pokochałam bardzo od pierwszego użycia. Stosuję na godzinę, dwie przed myciem, dzięki czemu włosy po wysuszeniu się tak nie puszą.

Love2Mix - szampon który ma pobudzić włosy do szybszego wzrostu z chilli i pomarańczą. Pachnie cudownie. Zobaczymy jak się bedzie spisywał :)

Bania Agafii Balsam "Aktywator wzrostu" - Serię saszetkową kocham miłością bezgraniczną :) Szampon aktywator z tej serii kocham chyba jednak bardziej niż ten balsam. A z balsamów regenerujący jest nadal faworytem. Muszę kiedyś je wszystkie podsumować.

Olej z pestek moreli - miał być do twarzy ale się nie sprawdził więc jest do włosów, gdzie wraz z olejem migadałowym tworzy ostatnio udaną parę :)

Narazie to tyle. Muszę chyba zakupić lampę pierścieniową, bo moje mieszkanie zimą to istna szarość i burość. Dosłownie nie ma kiedy zdjęć robić. Z niecierpliwością wyczekuję wiosny i słoneczka.

26 komentarzy :

  1. Trzymam kciuki :) Ja swoje niedawno ścięłam, mam akurat taką podobną długość do Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, ja też zapuszczam po drastycznym cięciu muszę wyhodować znów długie loki ;)
    Zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjecie wyszlo Ci bardzo dobre, tylko ostrosci aparat nie zlapal ;) Moze sie przez przypadek ruszylas albo stalas na palcach i stad te szumy? Masz bardzo ladne wloski, szykuje sie kolejna, dluga tafla :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon Love2Mix mnie zaciekawił, chętnie poczytam jego recenzję :)
    Masz bardzo ładne włoski :)

    Zostaję na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia i trzymam kciuki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia, ja mam zamiar "ściąć" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zapuszczam włosy :) Nie na wiosnę ale ogólnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! :) Ja właśnie ścięłam okropne i porozdwajane 10 cm - teraz mogę spokojnie je zapuszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z tej Isany nie byłam niestety zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego z kosmetyków, ale ostatnio by poprawić wzrost zakupiłam Jantar :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za zapuszczanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w zapuszczaniu, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia, ja również w akcji i nie mogę się doczekać aż włosy urosną, haha!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Isanę również pokochałam od pierwszego użycia :) jest świetna :) Spróbuj dodać do niej kilka kropel jakiegokolwiek olejku, będzie jeszcze lepsza niż jest :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. z przyjemnością dołączam się do Twojej akcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też biorę udział w akcji! A co do kosmetyków, mam isane oil care kupioną, ale czeka na przetestowanie :) Powodzenia w zapuszczaniu wymarzonych centymetrów! :)

    PS. ja też nie potrafię robić zdjęć w lustrze, BA, nawet nie mam dobrego aparatu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. olej z pestek moreli sprawdził się na mych włosach lepiej, jak arganowy - ku mojemu zdziwieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna akcja :-) Życzę powodzenia ;-) Ja mam długie włosiska ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post, ja nie zamierzam tego kupować, bo mi wystarcza moja długość włosów :)

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. życzę powodzenia w zapuszczaniu! ja planuję troszkę skrócić włosy :) bo już prawie do pasa mi sięgają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też tak trochę nieoficjalnie zapuszczam, bo jeszcze nie wiem co z tego będzie :) Ale za Ciebie mocno trzymam kciuki!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

About Me

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka