niedziela, 15 lutego 2015

Niedziela dla włosów (1)


Pierwszy raz postanowiłam wziąć udział w akcji Anwen - niedziela dla włosów. Nigdy tego nie robiłam, sama nie wiem czemu, może dlatego, że starałam się codziennie robić coś z włosami i nigdy nie sądziłam, że będę potrzebowała niedzieli, aby cokolwiek z nimi zrobić, aż do ostatniego tygodnia, gdzie dopadło mnie całkowite włosowe lenistwo, a przecież obiecałam sobie, że moje włosy do wakacji będą tylko piękniejsze.

Dlatego też szybko się ogarnęłam i wzięłam udział w niedzieli dla włosów, która przyczyni się do kilku rzeczy w moim życiu:

1. Będę miała więcej motywacji, aby przynajmniej raz w tygodniu zająć się moimi włosami.
2. Będę zmuszona robić swoim włosom zdjęcia i tym samym być może poprawi się ich jakość.
3. W końcu będą pojawiać się jakieś regularne posty.


Na noc naolejowałam skalp mieszanką oleju rycynowego i oleju z pestek moreli.
Następnie na długości olejem migdałowym.

Rano na jeszcze nieumyte włosy nałożyłam na około 20min Isana Oil Care, która ostatnio jest jednym z moich ulubieńców.
Następnie umyłam włosy szamponem Elseve do włosów farbowanych, a w roli odżywki wystąpił Balsam, aktywator wzrostu Banii Agafii. Zawinęłam włosy w turban i po jakimś czasie, gdy wchłonął wodę nałożyłam na końcówki kurację Marion olej jojoba i słonecznikowy.

 


Całośc po wysuszeniu prezentowała się tak:


 Końcówki włosów są wciąż zniszczone i puszą się po wysuszeniu, ale jest już o wiele lepiej niż wcześniej. Małymi kroczkami do celu :)

15 komentarzy :

  1. Wyglądają bardzo ładne :) Mamy chyba w tym momencie podobną długość włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja staram się nakładać olej na włosy przed każdym myciem co 3 dni :)

    twoje włosy ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam tej kuracji z Isany :) Bardzo ładne włosy :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę spróbować kuracji Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Isany jeszcze nie miałam , a Twoje włosy wyglądają świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie kupiłaś ten olejek z pestek moreli? ja ostatnio nałożyłam olejek a Ava i to był koszmar:/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem olejku bingo spa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim włosom, to by się rok przydał, niedziele za mało ;p Są w opłakanym stanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za akcję i mam nadzieję, że po zakończeniu zauważysz dużą różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po takiej dawce dobroci, włosy na pewno zmienią się na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze, to regularność w dbaniu o włosy a na pewno będzie coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje włosy wyglądają bardzo ładnie:)
    dopisuję sobie do chciejlisty ten produkt isany:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zdrowo wygladaja, do wakacji jeszcze troche zostalo wiec na pewno ich stan bedzie coraz lepszy;)

    OdpowiedzUsuń

About Me

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka