sobota, 13 czerwca 2015

GoArgan+ malina czyli olejek do ciała, który stał się ulubieńcem włosów.

Już od bardzo dawna szukam idealnego oleju do włosów, takiego, który całkowicie odmieni oblicze moich włosów. Wypróbowałam ich sporo, ale ani kokosowy, ani lniany nie przyniosły wymarzonych efektów. Nadal wykorzystuję je w swojej pielęgnacji, ale jeśli chcę aby moje włosy były miękkie i pięknie się układały to używam właśnie Go Argan + malina.



Do ciała spisuję się całkiem przyzwoicie, ale moja skóra nie jest zbyt wymagająca i nie potrzebuje porządnego nawilżenia, więc w zasadzie każdy olejek czy też balsam daje sobie z nią radę.
A ponieważ włosomaniactwo u mnie ostatnio się nasiliło to nie mogłam odpuścić sobie wypróbowanie go właśnie na włosach.

Zazwyczaj nakładam go jedynie na długość włosów, ponieważ w skalp wcieram żel z dermeny, który ma stymulować odrastanie włosów. Rano po umyciu włosy są bardzo miękkie, świetnie się układają i cudownie pachną.

Olejek zamknięty jest w szklanej buteleczce z bardzo poręczną pompką. Jest bardzo estetyczne i wszystko to jest jak najbardziej na plus.

Jest połączeniem zimnotłoczonego oleju arganowego i oleju z pestek malin. Z tej samej serii olejków do ciała mamy do wyboru jeszcze Go Argan + żurawina lub Go Argan + truskawka.

Na chwilę obecną jest to mój must have w pielęgnacji włosów. Do ciała również spisuję się dobrze, jednak ja chyba jestem zwolenniczką tradycyjnych balsamów.

Cena za 100ml to około 99zł. Jedyną wadą tego olejku jest niestety słaba wydajność.

13 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawa propozycja :) Jestem teraz na etapie eksperymentowania z różnymi olejami także zachowam szczególną uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że olejek jest słabo wydajny, może taniej by było wymieszać 2 osobno oleje ?

    OdpowiedzUsuń
  3. studencka kieszeń nie pozwoliłaby mi na jego zakup :(

    OdpowiedzUsuń
  4. "Orient ze słowiańską nutą", ach te hasła marketingowe;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie używam tego olejku, tylko wersję z żurawiną :) Do włosów nie używałam, bo mam inne do tego oleje, ale do ciała jest świetny :) Ale faktycznie szybko go ubywa troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z goargan jeszcze nic nie miałam a ten olejek kusi ale ta cena;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Te maliny ciekawią mnie w tym olejku :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie używałam żadnego oleju do włosów :) Włosomaniaczka ze mnie żadna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za to niezbyt lubię się z olejkiem arganowym... Szczególnie jeśli chodzi o włosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam tego produktu od jakiegoś czasu i powiem tak:
    jakość jest rewelacyjna i nie chcę nawet słyszeć o innych produktach tego typu (a przetestowałam ich naprawdę wiele)
    wydajność jest raczej normalna - tak jak innych kosmetyków
    cena jak na tą jakość jest dla mnie zdecydowanie odpowiednia

    OdpowiedzUsuń
  11. Również używam tego produktu kupuje go za 75zł za 100ml konkretnie tutaj https://eko-banka.pl/pl/p/Gleboko-odzywiajacy-olejek-do-ciala-ARGAN-i-MALINA/1003 , a co do samego olejka jest świetny! Bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń

About Me

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka