poniedziałek, 21 marca 2016

Powrót! Przegląd instagrama.


Mimo, że blog umarł na dłużej niż tego chciałam, to jednak wciąż pojawiały się posty na moim instagramie, czasami częściej, a czasami rzadziej.

Powroty są zawsze najtrudniejsze, a przez ten czas nie zaprzestałam ani zużywania kosmetyków, ani ich kupowania, więc nadrobienie tych wszystkich postów byłoby wręcz niemożliwe.

Trzeba ruszyć dalej, dlatego, postanowiłam jedynie zrobić mały update związany z tym co pojawiało się przez ten czas na instagramie.


Od prawej: (1) Planeta Organica - Black Moroccan Hair Mask, skusiłam się wieloma pozytywnymi recenzjami, uwiódł mnie zapach, ale chyba działanie nie do końca. (2)(3)Napad na Lush - świeże maski: Cranberry & The Sacred Truth, oraz czyścik Buche de Noel + odżywka Oil Wonders z Matrixa z którą bardzo się polubiłam.
























Od prawej, góra: (1) Maska Original Skin - Retexturizing Mask with Rose Clay - w końcu poznam! (2) Real Technique Sponge - nie wiem jak mogłam bez niej żyć! (3) Jajko zapiekane w awokado - ostatnio ulubione śniadanie. 
Od prawej, dół: (4) Gnocchi z batatów i mąki ryżowej z pestkami słonecznika, pietruszką i olejem dyniowym - obiad idealny! (4) Szczoteczka Clarisonic w końcu u mnie! (5) Książka Ewy!

3 komentarze :

  1. Tej odżywki z Loreal Matrix jestem bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam próbkę tej maseczki od Origins i bede próbowała dzisiaj lub jutro :D mam nadzieje ze super sie sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie przeglądy Instagrama. Ta książka RLM jest świetna, niestety nie posiadam własnego egzemplarza, ale czytałam od koleżanki i faktycznie to biblia makijażu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

About Me

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka